2010. január 9., szombat

Vers

Ki hozza vissza


Hámori István Péter


Ki hozza vissza?


Nagy László kérdésére


A szerelem már odaát van,
őhozzá méltó palotában.
Leselkedik a folyó medre,
az evickélő szeretetre.
Az önzetlenség gépe parkol,
átinteget a túlsó partról.
A hűségnek is van ott szállás,
mellette áll a megbocsátás.
A megértés éppen most röppen,
gyülekeznek ott egyre többen.
Sok jó szívünk, ázik és átfagy,
s mióta Te is odaát vagy,
fogyó szavunkra más se rebben,
többen vagytok, s mi kevesebben.
Nincsen már bölcs se, kit kifosszak,
itt maradtak a szűzi rosszak,
nyüzsögve torlódó sorokban.
Ami nekünk kell, nálatok van.
Aki merész, bennetek hisz ma,
a szerelmet ki hozza vissza,
s mindazokra ki kötöz múltat,
akik már úszni nem tanultak?

2 megjegyzés:

Időpont: 2010. január 10. 1:52 , Blogger irikova írta...

"Ki viszi át..." ismertem. De jó olvasni! Köszönöm!

 
Időpont: 2010. január 10. 13:12 , Blogger Anoli írta...

Nagyon jó olvasni újra, én is köszönöm. Olvastam ma egy nekem nagyon kedves verset. Azért (is) kedves, mert Tóth Árpád írta, és nagyon szeretem a verseit. A címe: Lélektől lélekig.

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal