2011. október 14., péntek

Elekes Ferenc



Halasztás

Ugye, emlékszel, jöttél nagy sunyin,

lopakodva, eldugott kaszával,

hogy amint annyi mást, csak megsuhints,

hát számítottam a számadásra.

Rossz időben jöttél, te is láttad,

nem ültem tétlenül és hiába,

épp egy falevéllel bíbelődtem,

ősz volt, lehullott oda, előmbe,

gyűrötten, sárga volt és piros, mint

himlős gyermeken a pattanások,

azt nézegettem, szokásom szerint,

fölfedeztem rajta arcvonásom.

Sajnáltalak akkor én téged is,

hogy e földön milyen sok a dolgod,

abba az ember is belefásul,

szomszédtól szomszédig kell loholnod,

eldugott kaszával ráadásul.

Akartam mondani, kvittek volnánk,

ne jöjj értem, nem vagyok adósod,

megfizettem, mit a sorsom rótt rám,

minden bűnöm már rég elmosódott,

tegyél velem most egy kis kivételt,

látod, vár reám a rőt macska is,

hogy enni adjak, semmit se vétett.



2 megjegyzés:

Időpont: 2011. október 14. 0:13 , Blogger idamama írta...

feriforma.blogspot.com -ból tallóztam ezt a verset. Érdemes belenézni ebben a blogban.

 
Időpont: 2011. október 23. 9:35 , Blogger Kovács Miklós írta...

Hűha a képeden már teljes valójában megmutatta magát az ősz :) Tetszik a vers is, bár őszintén be kell vallanom nem hallottam még Elekes Ferencről. Köszönöm szépen a látogatást a blogomon és örülök ha tetszett. Az unokáid nagyon szerencsések, nem mindenkinek lehet ám ilyen fantasztikusan szép és nagy játszótere :)
Örömmel veszem a látogatásodat, hozzászólásodat a jövőben is! Üdv Miklós

 

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal